Spordimassaaž

Klassikalisest massaažist tugevam ja mõeldud eelkõige aktiivselt sporti harrastavale inimesele eesmärgiga parandada lihaskonna verevarustust, sidekoe elastsust, ennetada vigastusi ja aidata parandada juba tekkinud vigastusi. Spordimassaaž aitab kaasa füsioloogilisele arengule, kõrvaldab väsimuse ja tõstab treeningvõimet.
Spordieelne massaaž on virgutav. Massaaživõtted on tugevamad kui klassikalises massaažis. Massaaži eesmärk on lihaseid lõdvestada ja soojendada. Massaaž tõstab füüsilise soorituse taset ja aitab vigastusi minimeerida.
Spordijärgse massaaži eesmärk on lihased taastada. Massaaž aitab eemaldada kudedesse kogunevat piimhapet ja teisi jääkaineid. Spordijärgse massaaži võtted on aeglased ja kindlad. Spordimassaaž aitab kaasa füsioloogilisele arengule, kõrvaldab väsimuse ja tõstab treeningvõimet.

Seda tüüpi ravi on suunatud sportlastele ja konkreetsete pingutuse järgsetele taastumistele, mida nad oma kehaga läbi teevad. Spordimassaaži terapeuti õpetatakse rakendama tehnikaid, mis aitavad sportlastel vältida vigastusi, taastuda pärast pingutust ja suurendada nende üldise jõudluse kestmist. Õige spordimassaaž peaks keskenduma liikumise ja paindlikkuse suurendamisele, lihasvalu leevendamisele ja kiirele taastumisele lihaste liigsest kasutamisest.